Kosár


 x 
A kosár üres

Motor Klasszik, a Veterán Autó és Motor különszáma

Októberi lapszámunk

Heti hírlevél

Maradjon jól informált!

Ha feliratkozik heti hírlevelünkre, biztosan nem marad le a veteránautózáshoz és -motorozáshoz kapcsolódó híreinkről és más érdekességekről!

Elfogadja adatkezelési nyilatkozatunkat és feliratkozik hírlevelünkre?
captcha 

Tett egy kört Kanadában

Sokak szerint a legszebb Pannónia, és ha akadnak is, akik esetleg nem osztják ezt a nézetet, kétségtelen, hogy ritka szép darab a gyári festésű és nagyon megkímélt P8-as.

A Veterán Autó és Motor júliusi számában bemutatott különleges motor hangját ígértük olvasóinknak, íme.

A film megtekintéséhez kattintson a "Bővebben..." feliratra.

Bővebben...

Lovag a felderítő ellen

Összehasonlítottuk a legendás Indian Scout és a BMW R62 egy-egy 1929-es, 750-es kéthengeresét. Az összevetésből kiderült, hogy az indián felderítő kényelmesebb, ha hosszú távú lovaglásról van szó, de a BMW könnyebben kezelhető, kevesebb karbantartást igénylő és tisztább üzemű. A dizájn az amerikai rézbőrű mellett szól, a praktikum a német vasat kéri első helyre. Részletek a Veterán 2015. júniusi számában, a menetpróbát Ács Attila filmje mutatja be.

A film megtekintéséhez kattintson a "Bővebben..." feliratra.

Bővebben...

Kétkerekű bluesmobile

Az utcai fellépéseken sztár, előtte és utána közlekedési eszköz az l957-es Simson, amely 55 éves korára sem öregedett ki szerepköréből. A tulajdonos egy parkban mutatta be milyen hangulatot lehet csinálni egy bendzsóval, egy szaxofonnal és egy Simsonnal.

A film megtekintéséhez kattintson a "Bővebben..." feliratra.

Bővebben...

Vauxhall Velox 1949

Bővebben...Ahogy oly sok más autó, amelyet a háború utáni gépkocsi-hiány enyhítésére vettek, majd végelgyengülésig használtak, a Vauxhall Velox is a klinikai halál állapotából jött vissza értő kezeknek köszönhetően.

Az lenne az igazi, ha a korábbi tulajdonosok listáját ismernénk, de ez csak 1959-től lehetséges. Az 1958-ban kezdődött átrendszámozás idején már a Fővárosi Műanyag és Töltőtollgyár tulajdonában volt a Velox, s az AB-61-06 rendszámot kapta. 1960 áprilisában vásárolta meg Kapinya József budapesti ktsz-dolgozó, és az új rendszám CB-66-08 lett. 1970-ben Miskolcon egy újabb tulajdonosváltás kapcsán kapta az IB-79-29-es rendszámot, és azzal már ki is húzta 1975-ig, amikor kivonták a forgalomból.

A film megtekintéséhez kattintson a "Bővebben..." feliratra.

Bővebben...

Rendőrfőnök New Yorkból - Indian Big Chief 1925

A film megtekintéséhez kattintson a "Bővebben..." feliratra.

Bővebben...