veteran
Veterán Autó és Motor éves előfizetés (12 lapszám)
11880 Ft
Melyik számtól kéri az előfizetést? Tooltip

Kosár


 x 
A kosár üres

Augusztusi lapszámunk

Heti hírlevél

Maradjon jól informált!

Ha feliratkozik heti hírlevelünkre, biztosan nem marad le a veteránautózáshoz és -motorozáshoz kapcsolódó híreinkről és más érdekességekről!

Elfogadja adatkezelési nyilatkozatunkat és feliratkozik hírlevelünkre?
captcha 

Egy oktávval feljebb - Škoda Octavia (1962)

Bővebben...A csehszlovák népautó-fronton az 1000 MB 1964-es megjelenéséig az Octavia számított fő erőnek. Hazánkban is sok példány futott, néhányuk menthető állapotban vészelte át az évtizedeket, köztük cikkünk főszereplője is. Egy sikeresen befejeződött restaurálás történetét olvashatják Gergely Béla tollából, Papp Zoltán fotói pedig a kiváló eredményt mutatják.

Bővebben...

A papa Opelje - Opel Rekord A (1963)

Bővebben...Pontosan ilyen kocsija volt a nagyapjának. Azt az autót vezette életében először, így sok emléke van róla, jó és rossz is. Papp Zoltán 25 év után ült újra Rekord A-ban, ha nem is ugyanabban.

Bővebben...

Drapp eminenciás - Plymouth P20 Special DeLuxe 4-dr Sedan 1950

Bővebben...A Plymouth márka a Chrysler kínálatának alján helyezkedett el, a Special DeLuxe típus pedig ennek az alsó szegmensnek a csúcsát jelentette 1950-ben. A maga korában jellegtelennek számító, de igen megbízható kocsit Póla Gergely és Papp Zoltán mutatja be.

Bővebben...

Türelemjáték - Auto Union 1000 S Saxomat

Bővebben...Munkadíjként két hátsó lámpát, egy indexet és egy Auto Union 1000 S Saxomat-tanfolyamot kapott Páder Sándor. Az oktatásra Papp Zoltán is elkísérte fényképezőgépével.

Bővebben...

Patyomkin-páncélos - GAZ 13 Csajka

Bővebben...A GAZ 13-as pompás küllemének nemcsak a főelvtársak rangját, hanem az orosz autóipar nem létező fejlettségét is demonstrálnia kellett. Póla Gergely és Papp Zoltán egy utolsó csavarig felújított, igen korai példányt keresett fel.

Bővebben...

Finta kabriója - Mávaut–Ikarus (1963)

Bővebben...Egy ilyen járművel feltétlen nagyobb a siker, mint egy Ferrarival. Egy ilyen járművel egészen biztosan több barátot szerzünk, mint egy óriási amerikai cirkálóval. És egy ilyen járműben garantáltan jobban meg lehet ázni, mint egy kabrió autóban. Csikós Zsolt a csodával határos módon megmaradt Mávaut–Ikarus turistabuszt mutatja be.

Bővebben...

Perkettes a szélcsatornából - MZ ES 250/2

Bővebben...Az ES 250-es nálunk leginkább csak „nagy Trophy” néven ismert, és kétségtelen, hogy a mai ötvenesek úgy tekintenek rá, mint a hasonlóan egyhengeres Jawák és Pannóniák megalázásának büszke eszközére. Az emblematikus jószágra Csányi József és Ocskay Zoltán emlékezik.

Bővebben...