Kosár


 x 
A kosár üres

Decemberi lapszámunk

Motor Klasszik, a Veterán Autó és Motor különszáma

Heti hírlevél

Maradjon jól informált!

Ha feliratkozik heti hírlevelünkre, biztosan nem marad le a veteránautózáshoz és -motorozáshoz kapcsolódó híreinkről és más érdekességekről!

Elfogadja adatkezelési nyilatkozatunkat és feliratkozik hírlevelünkre?
captcha 

Az első kettőhúszas - Mercedes–Benz W187 220 (1952)

Bővebben...Az egykori névleges hálózati feszültség és a Neoton-sláger mellett leginkább a különféle Mercedes-típusokra asszociál az ember a 220-as szám hallatán. Nem véletlenül: csaknem 50 éven keresztül hat sorozat autói készültek ezzel a jelzéssel. Póla Gergely és Papp Zoltán az első modellt mutatja be.

Bővebben...

Szédületes orrnehézség - Luaz 969M

Bővebben...Elcsúszni banánhéjon szokás, a Luaz 969M-nek viszont egy HITEKA csúszólapos fékhatásvizsgáló berendezésen sikerült. Járai Tamás járt utána, miért nem kapott a modell közúti forgalomba helyezéshez szükséges engedélyt vagy típusbizonyítványt. A felderítésben Török László, a Közlekedési Főfelügyelet Műszaki Minősítő Állomásának egykori dolgozója segített.

Bővebben...

Kamionok nyomában - Rover P3 60

Bővebben...Mivel szeljük át a kontinenst, ha van a garázsban egy veterán autónk? Hát persze, hogy azzal! Kell hozzá némi bátorság, kevéske előkészület és az utas részéről nem csekély áldozatkészség, mert ami nekünk óránként hatvan perc élvezet, neki esetleg dögunalom, cammogás, zaj, stressz, miegymás.

Bővebben...

Az ezerarcú mindenes - Unimog 401 (1952)

Bővebben...Az élet minden területén találkozhat a járművel a figyelmes szemlélődő, az Unimog nem ismer megoldhatatlan feladatot. A típus legrégebbi hazai képviselőjével Ács Tibor merészkedett terepre.

Bővebben...

Fejenagy, a csehek kalapácsa - Jawa 500

Bővebben...Noha a kétüteműdömping miatt hajlamosak vagyunk megfeledkezni a Jawa szelepes  hagyományairól, nagyon is emlékezetes dohogó modellek születtek a prágai gyárban.  Az ohc 500-as különböző változatai között Ocskay Zoltán próbált eligazodni.

Bővebben...

Bor, mámor, Renault - Renault R12

Bővebben...Franciaországtól Bulgáriáig, Romániától Kolumbiáig számos helyen gyártották a Renault 12-est. A hajdani Csehszlovákia területéről származó túlélőt Gergely Béla és Papp Zoltán próbálta ki.

Bővebben...

Polgári szolgálatos - UAZ 452

Bővebben...Nekem az a lényeg, hogy orosz legyen, katonai, zöld és fogja a mágnes – Kozma Károlyars poeticája ez, amelynek materializált változatát Gergely Béla rövid időre ki is próbálhatta. Fotó: Papp Zoltán.

Bővebben...